lördag 5 januari 2008

Bonuskort och äppeljuice

Allt tragglar på, inga pengar spenderade ännu. Efter gymmet idag gick jag till mataffären och köpte lite, faktiskt, nödvändiga grejer men jag använde poängen på mitt bonuskort för att betala så jag ligger fortfarande på 0 kronor spenderade sedan i onsdags.

Gymmet gick inte så bra idag dock, jag kände mig svag, yr och illamående - usch! Jag tror jag förlorat lite av mitt självförtroende så fegade även med låg hastighet och lätta vikter, det får det bli ändring på.

Detoxen är inga problem, ikväll blir det tomatsoppa och kanske lite äppeljuice att festa till det med...

7 kommentarer:

Växla ner sa...

å jag mår nästan illa av att läsa om din "duktighet". Själv har jag vräkt i mig hamburgertallrik, suttit framför datorn eller med fötterna på bordet och läst bok och köpt förutom snabbmaten också "bok-godis". Impad av din viljestyrka, och premierar den lite
trevlig helg

Anonym sa...

Bra gjort att hålla shoppingen på 0 kronor! Dessutom är jag ruskigt imponerad av din detoxkur!

Miss Millionairess sa...

Haha - sorry ekonomisanering! Jag ar lite galen med sadana har saker nar jag val bestammer mig sa blir det gjort helt enkelt - trosta dig med att detoxen inte kommer att vara mer an ett par veckor till och sen kommer jag definitivt att kopa eget bokgodis!

Saker ekonomi - man tackar, man tackar. Var inte alltfor imponerad dock, sa svart ar det faktiskt inte, eftersom jag fortfarande ater, det ar ingen jobbig juicefasta eller nat sant, da hade jag nog avlidit.

Rakel G sa...

Åh detox, underbart! Har läst igenom din blogg nu och gillar den skarpt. Väldigt inspirerande...

Miss Millionairess sa...

Vad kul att hora Maja!

Karriärmorsa sa...

Läste ditt inlägg om 2008, vad är ditt mål med sparandet 2008?
Jag har precis gjort klar min strategi för 2008, så jag ;0)

Karriarmorsa.blogspot.com

Life sa...

Åhh, blir så avis på din starka vilja. Ja, jag är så klart tacksam för att mina fonder ligger på plus, eg. är de flesta minus, endast en post, och tack och lov den största, ligger fortfarande på plus. Hoppas snart det vänder. Har fortfarande en noll-dag, hihi, vi gick aldrig ut. Stannade hemma och mös pga väder, isgata ute. Så det blev städning och banankaka, hihi. INTE helt fel det heller. Ha en fortsatt skön helg. Blir så peppad av att läsa hos dig =)