lördag 26 januari 2008

Breaking News!

Härmed inbjuder jag alla er kära bloggläsare till giftermålet mellan Miss Millionairess och Johnny Depp. Ännu vet jag inte när bröllopet stånda skall men när Mr Depp väl fått reda på att han ska bli bortgift så återkommer jag med detaljer.

Just call me Mrs Millionairess...

Sweeney Todd var helt underbar och jag rekommenderar den varmt med andra ord. Jag var lite orolig pga det faktum att det var en musikal men det visade sig helt ogrundat då filmen lyckades vara både väldigt mörk och ganska rolig på samma gång - svart humor på högsta nivå!

4 kommentarer:

Rakel G sa...

Nä men vänta nu! Möjligtvis kan du få vara tärna på MITT och Johnnys bröllop!

Vad pysslar vetenskapen med egentligen? Varför inte klona honom och dela ut ett ex till alla som vill ha?

Life sa...

Låter som en film för mig =)

Men hör ni ... han har redan lovat MIG, men ni kan få honom OM jag mot förmodan skulle tröttna på honom, hehe. Mmmmm ...

Håller med Maja, var finns alla kopior?

Anonym sa...

Ja jösses! :) Vore jag inte redan gift så... Hahaha! Bra att du gillade filmen, ska se den snarast jag med!

Växla ner sa...

man niger och tackar. hmmm klädsel?