fredag 4 januari 2008

Jag lever!

Bara nagra snabba rader fran jobbet for att forsakra den som ar orolig (ekonomisanering...;-)) att jag inte har svultit ihjal mig eller dott av koffeinabstinens. Allt ar val an sa lange, inte ett ore spenderat, 2 dagar pa gymmet (jatteskont men det gor ont nu) och inga problem med detoxen alls. Daremot har jag haft en massa att gora sa hann inte riktigt skriva nagot. Aterkommer ikvall nar jag har mer tid pa mig.

For ovrigt verkar det som att alla vi CSN-aterbetalare far veta var totala studieskuld samt hur mycket vi blir aterbetalningsskyldiga 2008 pa mandag den sjunde eftersom dessa sidor ar stangda till dess pa CSNs hemsida.

2 kommentarer:

Växla ner sa...

gott att veta

Life sa...

Nyfiken på vad det var som gjorde att du flyttade till London ... utbildning eller? Har du bestämt när flyttlasset går hem?
Ha en fin helg!