lördag 12 januari 2008

Segt som Sirap

Jag har visst glömt att nämna hur träningen går. Nog mest för att den går men inte mer. Jag känner mig gammal, stel och, på ren småländska, sleten! Känns inte som jag kan springa något alls längre, ujujuj vad det går dåligt. Dock vet jag att det varit så här innan, träningen går verkligen i perioder. Ibland gör jag framsteg efter framsteg och ibland går det segt som att springa i sirap. Jag kämpar på och återkommer när jag har något positivt att rapportera istället.

Hah - med andra ord går min träning ungefär lika bra som börsen för ögonblicket!

2 kommentarer:

Per Penning sa...

Känner igen det. Det är vädret. Dessutom är jag helt vit, kan se blodomloppet om jag speglar mig.

Miss Millionairess sa...

Hehe - ja vitbla ar jag med - en underbar syn!