lördag 22 december 2007

Julklappar och Budget

Så är det sista julstöket nästan klart, en kvick sväng ner till Oxford Street för att lämna tillbaka lite presenter som inte var så bra och lite mer mat imorgon and that's it. Jag firar alltid jul här i London och eftersom vi bara är 4 stycken som firar tillsammans kan man ju tro att det inte blir så mycket klappar men vi tycker alla om presenter så det brukar bli en hel del varje år.

Detta året är inget undantag förutom att vi faktiskt satt en budget som inte får överskridas så att ingen blir för köpgalen och får lida i januari. Trots det har jag nog spenderat £300 (nästan 4000 kronor) eller så men det är kanske normalt? Detta kan ju dock inte fortgå när vi väl flyttar till Sverige och firar med hela familjen som består av kanske 20 personer!

3 kommentarer:

Växla ner sa...

önskar dig en riktigt god jul

Admin sa...

Det låter väldigt dyrt. Jag tror jag lagt totalt 3000 varav mest till sambon, ungefär halva den summan. Totalt har jag köpt till 9 personer. Å andra sidan kanske det är ovanligt lite, har faktiskt försökt hålla igen i år eftersom jag ändå är student.

GOD JUL!

Stephanie sa...

Jag har nog lagt ungefär samma summa på julklappar till 3 personer.
Låter rimligt :)