tisdag 18 december 2007

Julbonus och Christmas Shopping Day!

En bra sak med mitt jobb är att vi alltid får lön en vecka innan jul. Härligt att få lön med julbonus och allt lagom till min inbokade christmas shopping day (som vi dessutom får utanför vår normala semester).

Idag har jag betalat av alla skulder som jag bestämt. Eftersom min bonus var på mer än vad jag hade räknat med så räcker det nog till en gnutta sparande också men det ska jag kolla på lite senare för nu måste jag ner till Oxford Street och shoppa järnet innan det blir helt igenkorkat med folk!

3 kommentarer:

Selma sa...

Jag blir inspirerad av att läsa din blogg. Kommer fortsätta följa dig med stort intresse.

Mitt ljuva Hem sa...

hej!
kikar in.

Stephanie sa...

Låter trevligt med julshopping, fick det mesta inhandlat igår, men det finns nog plats för mer under granen :)