tisdag 17 juni 2008

Hungrig framtid

Min planerade framtida självhushållning kommer troligtvis att innebära mycket hungriga magar i hemmet. Chiliplantan som Jamie påstod skulle vara så enkel att odla har än så länge vägrat att komma upp. Jag misstänker att det betyder att den inte planerar att växa överhuvudtaget och här står jag helt chililös. Det är väl inte hela världen men va sjutton, jag kan inte ens odla chili som ska vara så lätt - Jamie har mycket att stå till svars för nu när han helt förstört mina framtida självhushållningsdrömmar.

2 kommentarer:

Växla ner sa...

jag sådde fyra frön, nu har jag tre praktfulla sticklingar, den fjärde rensade jag bort för att få plats (hehe)

Miss Millionairess sa...

Ha! Retas inte froken ekonomisanering! Mitt sjalvfortroende ar redan i botten ju...