måndag 23 juni 2008

Personlighetsförändring...

Idag kom jag på att jag inte har spenderat ett enda öre sedan förra söndagen! Det får väl räknas som lite rekord tycker jag. Lite pengar har jag kvar på kontot så riktigt så snål hade jag egentligen inte behövt vara men tack vare att pojkvännen betalde för veckoshoppen och att jag inte varit och svirat alls har jag helt enkelt bara suttit på pengarna.

Det känns konstigt men skönt på något sätt att ha gjort något som egentligen är så helt out of character (kan inte komma på det uttrycket på svenska så ni får ursäkta).

5 kommentarer:

Anonym sa...

det gör inget men "out of character" kan bli "olikt mig" eller nåt sånt

Bryggarn' sa...

Wohoo! Snål-Miss! Ut och fira med dig nu! :D

Växla ner sa...

redig tös

Mitt ljuva Hem sa...

jasså har du ingen karaktär?

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra