tisdag 3 juni 2008

Wii och vin

Tack för alla bra kommentarer på mitt senaste inlägg.

Självklart håller jag med er om att livet är till för att levas och njutas av så inte tänker jag sluta med mina käraste nöjen! Däremot är det nog sant att jag skulle kunna dra ned på att gå ut så pass mycket som det trots allt blir. Som det är nu säger jag nästan inte nej till något jag blir bjuden till alls för att inte tala om alla gånger som jag själv är den som planerar och organiserar grejer.

Alltså tänker jag fortsätta gå ut och roa mig men kanske spara lite extra genom att inte gå ut fullt lika mycket eller i alla fall försöka dra ned på kostnaderna på utekvällarna. Ni kommer bli så stolta att höra att jag redan lyckats bjuda hem mig och några till till en kollega på fredag (hos oss är det för litet). Vi ska spela Wii och dricka vin och det ser jag fram emot jättemycket. Förutom att det kommer bli bra mycket billigare än när vi går på middag ska det bli himla kul att se hur hon bor!

Problemet med att göra liknande oftare är att vi alla bor på så vitt skilda håll, det är inte bara att traska över lite kvickt utan allt måste planeras så man inte missar sista tunnelbanan hem eller dylikt.

2 kommentarer:

Poor me sa...

Bra tänkt att bjuda hem dig till någon annan. Det gör jag alldeles för sällan. Jag ska förresten till London i sommar...

Miss Millionairess sa...

Japp - alltid bra att bjuda hem sig till folk. Mindre stad och billigt blir det ocksa ;-).

Hoppas du far det kul i London!