torsdag 12 juni 2008

Tillbaka i verkligheten

Dublin var hur kul som helst, verkligen en stad att fara till om man vill ha det roligt. Enda nackdelen är att det är DYYYYRT! Tom jämfört med London är det dyrt som bara den och jag gjorde av med bra mycket mer pengar än vad jag planerat. Jag ville inte snåla på min minisemester men åter kommer jag ha en tråkig, fattig månad...Suck.

Pga detta var jag stark idag och motstod ett erbjudande om att gå och se Sex in the City. Det tog verkligen emot måste jag säga men var en nödvändighet - kanske börjar jag bli vuxen? Filmen kommer nog fortfarande gå när jag väl får lön igen (pleeeaaasee...?)

1 kommentar:

tinajo sa...

Sex and the city hade inte missat, den har jag sett fram emot länge - även om jag inte tror den är lika bra som serien. Vilken film är det?! ;-)