torsdag 5 juni 2008

Månadssammanställning maj

Så här ser min ekonomi ut för ögonblicket:

Sparkonto - 31,613:- (ner med 5991:- sedan april)

Diverse Fonder - 282,578:- (upp med 2,761:- sedan april)

Studielån - 310,969:- (ner 4,988:- sedan april)

Allt som allt ligger mina tillgångar minus mina skulder på 3222:- fortfarande på plus då alltså! Den blygsamma ökningen beror på att jag inte lyckades spara särskilt mycket i maj pga att jag betalade för en resa. Anledningen att sparandet på mina sparkonton gått ner är för att jag använde de pengarna att betala både min kvartalsavgift på CSN samt en liten extrabetalning.

Liksom förra månaden har värdet på mina fonder stigit även om det inte alls varit en lika kraftig ökning som förra månaden.

Allt som allt har det varit en ganska tråkig månad utan så mycket som hänt på ekonomifronten. Tyvärr kan det hända att även denna månad blir lika trist, vi får se!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg ju ändå bra ut, för att vara en tråkig månad :)

Rikframtid sa...

Att ligga på plus är ju alltid positivt :)