lördag 9 februari 2008

30 Days to Success - vecka 1

Idag har jag varit och sprungit en sväng i parken. Inte vet jag om jag fått mer energi av min vecka då jag motionerat varje dag eller om det bara var vårkänslor men jag sprang både längre och snabbare än vad jag brukar och det kändes jättebra!

Det har nu gått en vecka på min 30 dagars utmaning och det har ännu inte varit några större problem, även om jag inte direkt njöt av att promenera till jobbet igår morse och aldrig gjort det om jag inte varit tvungen. Jag skulle uppskatta att jag har rört på mig ungefär 3-4 timmar mer än vad jag gör vanligtvis. Jag känner mig ganska energisk idag men kan inte säga om det beror på motionen eller det härliga vädret som sagt så jag tänker vänta med att avgöra det till efter de 30 dagarna är över.

Det enda andra jag märkt som troligtvis har med detta att göra är att vågen visar på ett kilo mindre.

5 kommentarer:

Alvarsson sa...

Jobba på! Är rädd för att misslyckas på så kort tid som 30 dagar också jag, men inte omöjligt att du inspirerat till en kommande utmaning från min sida..

Miss Millionairess sa...

Ah - intressant...

Poor me sa...

Kanske får det här bli min nästa utmaning. Jag joggar visserligen inte (av principskäl) men det finns ju annat man kan hitta på. Promenader är ju trevligt till exempel.

Dexter sa...

3-4 timmar extra gör en stor skillnad.Fortsätt jobba på =)

Per Penning sa...

Kämpa på. Jag lovar att det INTE blir lättare när du når 40. :)