måndag 4 februari 2008

Uppdateringsdags

Oj, måste ju redovisa lite med! Glömde säga något om mina veckomål från förra veckan
  • Ingen pasta alls! Det var bra för jag lagade lite andra saker som jag inte gör så ofta som sötpotatis och quinoa. Tänker dock inte fortsätta med att inte äta pasta utan ett par dagar i veckan kan jag få göra det, det är ju så gott!
  • Detta med att få upp bloggläsarantalet var ju en idiotisk grej att hitta på. Jag orkar inte bry mig tillräckligt för att gå och fiska efter läsare, jag är ju så nöjd med de jag har ;-). Däremot så lyckades jag faktiskt komma upp i 125 ändå, men det misstänker jag har mindre med mina "ansträngningar" att göra än att Finanskvinnan länkade till mig...Så tack till henne for att hon uppfyllde mitt mål åt mig!
  • Inte kolla mina fonder...Näe, låt oss prata om det en annan gång, jag måste gå och...odla tomater nu.

30-dagars utmaningen går fortfarande bra, var på gymmet idag. Inte så kul för magknipet sitter fortfarande i, men det blev gjort i alla fall!

5 kommentarer:

kontrollerat at gmail dot com sa...

Hej!
Vad kul att du tittade in hos mig!! Det var kul att börja läsa din blogg, jag ska försöka skumma igenom den någon kväll. Länken är upplagd!

Växla ner sa...

det är svårt att öka läsarantalet, men man får vara glad att såpass många ändå vill se vad man tänker och skriver. Sen tror jag att det tar sin tid. Jag tycker det är roligast att se hur många som kommer tillbaks dag för dag och sporrar med sina kommentarer, blir som en hel drös nya vänner och bekantskaper. Och här har du en kompis iaf.

Poor me sa...

Bra att du kommer att äta pasta igen! Det är tydligen en viss mängd pasta i världen som måste konsumeras för jag har vid två tillfällen förra veckan varit tvungen att äta det och me no likey! Nu slipper jag förhoppningsvis...

Miss Millionairess sa...

Kontrollerat - tack det samma!

ekonomisanering- ja jag haller med, jag ar glad och tacksam for de lasare jag har och tanker inte satsa nagot mer pa att oka lasarskaran utan jag nojer mig sahar

Poor me- no likey? Men..men...pasta ar ju en delikatess!

Anonym sa...

Jag försöker att läsa i kapp det du skrivit. Helt klart blev jag inspirerad av dina mål, då jag har nog aldrig satt en enda mål i hela mitt liv, utan bara gick framåt.
Kanske borde jag följa den linjen, för jag känner att numera inte händer så mycket.
Förutom att jag håller själv med att bygga en webbplats, och får jag lära mig allting från grunden. Det går bra sidan börjar ta form, men vissa saker är kvar att lösa.
Och klart att jag inte heller känner några som kan bygga.
Och en länk är redan insatt på min blogg hit då jag vill följa din äventyr.