söndag 3 februari 2008

Bröst operation i Thailand eller Counselling in Bath?

För ögonblicket är jag väldigt skeptisk till min Adsense reklam. Det verkar som Adsense tror att jag
  1. Har psykiska problem
  2. Har någon sorts relation till Thailand
  3. Tycker om barn
Idag har jag haft Counselling in Bath och Manic Depression Information som reklam. Igår var det Bröstoperationer i Thailand och något Thailandskt resebolag och innan har det handlat om beteende diagnoser av barn. Är det några särskilda vibbar jag skickar ut som gör att de tror att jag är en mentalt instabil, barnälskande, skönhetsfixerad Thailändare?

Detta inlägg kommer nog inte direkt hjälpa heller.

3 kommentarer:

Växla ner sa...

flinar, jag hade en där det stod
"söker du en kvinna" så man kan ju undra vad dom tror om mig. Bidrar iaf till serontoninhöjande medel (skratt)

Anonym sa...

*asg*, ja man kan undra. Jag har också någon relation till Japan, tycks det, eftersom japansk reklam dyker upp. Dock har ingen hittills föreslagit något angående min mentala hälsa, eller fysiska företräden *skrattar*. Skulle vara det där med Lap-topväskor för kvinnor då ... tvivlar google adsense på min fashionistiska förmåga?!?! :o

Per Penning sa...

Det ska gå att filtrera adsense på något vis, men jag vet inte riktigt hur? Så spännande annonser som ni fått har inte jag, men jag stör mig på att göra reklam för SMS-lån och snabba krediter.. :)