fredag 8 februari 2008

Bara nagra snabba rader

fran jobbet for att bevisa att jag faktiskt lever. Mycket att sta i just nu och ikvall ska jag ut pa dinner and drinks. Eftersom jag ska ga ut direkt efter jobbet sa var jag tvungen att ga till jobbet imorse for att fa inte bryta min 30 days challenge. Det tog EN OCH EN HALV TIMMA nastan! Inte tanker jag gora om det om jag inte absolut maste, men atminstone kan jag ga och trycka i mig en massa nudlar utan att ha daligt samvete (billiga ar de med sa allt ar val ;-)).
Aterkommer senare ikvall eller imorgon om det blir som forra gangen.

4 kommentarer:

Växla ner sa...

ha det så kul

tinajo sa...

Det var väldigt duktigt av dig - du var helt klart förtjänt av lite utsvävningar efter det! :-)

Miss Millionairess sa...

Jamen visst gjorde jag! ;-) Glad att det finns fler som tanker som jag...

Poor me sa...

Någon gång ska jag börja gå till jobbet. För mig tar det bara 45 minuter men det är 45 viktiga minuter på morgonen...