måndag 18 februari 2008

Fondmästerskap!

Så....efter mina klagomål på storbanker undrar jag om någon annan vill vara med och tävla i Swedbanks Fondmästerskap...? Tyvärr måste man betala en anmälningsavgift på 100 kronor men till skillnad från förra årets tävling investerar man inte sina egna pengar utan 100 000 kronor i fiktiva pengar. Dessa pengar ska placeras i minst 3 fonder med minst 10% i varje fond. Den som har mest pengar 18 februari 2009 vinner 1 miljon kronor (ej fiktiva...).

Det låter kul tycker jag!

Låt mig veta om om du vill vara med så kan vi ju ha en minitävling här på bloggen. Den kommer pågå rätt länge förstås men med lite månadsuppdateringar och så kan det ju bli kul!

2 kommentarer:

Poor me sa...

Haha med tanke på hur det går för min lilla fond bör jag nog hålla mig borta från allt vad fondmästerskap heter. Men lycka till!

Anonym sa...

Ja, jag är med! :-)