måndag 31 mars 2008

Suck

Oj vad jag inte har lust att spara och snala for ogonblicket! Det ar val post-holiday blues som gor att jag kanner att jag maste ga och shoppa varklader, ga ut och ata god mat och, framfor allt, boka en ny semester...

Sedan jag kom hem i lordags verkar jag inte alls ha kunnat slappa tanken pa min nasta semester, det kanns som att jag inte kan vanta ens en vecka till innan jag far! Dublin, Paris, Yorkshire eller Cypern - varthan blir det tros.

Det hjalper inte sa mycket heller att jag ska fora over pengar till Sverige och vaxelkursen nu ligger pa 11,60skr till pundet - sa lagt har det inte varit sa lange jag kan minnas - vad typiskt. Jag funderade pa om jag skulle fora over lite mindre pengar istallet och vanta till sensommaren eller nar laget kanns ratt att fora over resten men sjutton - det kanns ganska sa troligt att pundet kommer sjunka mer och det vill jag ju inte heller riskera.

1 kommentar:

Växla ner sa...

precis så är det, har man gjort en resa, vill man iväg så fort man man packat upp och tvättat