söndag 2 mars 2008

Månadssammanställning Februari

Det är väl bäst att få månadsuppdateringen överstökad nu då. På något sätt är det inte lika roligt att göra dessa som det var i höstas...

Sparkonto - 33,746:- (upp 4,130:- från januari)
Diverse Fonder - 265, 537:- (ner 3,862:- från januari)
Studielån - ungefär 316,500 mina sidor på csn är stängda!

I januari var mina tillgångar minus mina skulder -21,548:-, denna månad är mina tillgångar minus mina skulder 16,717:- en ökning som beror på att jag betalde CSN denna månad samt att jag sparade mer än vad jag brukar. Tänk vilken bra månad det blivit om fonderna lyckats gå upp istället för ner samtidigt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

snackar du £ eller SEK

Rakel G sa...

Åh vilket avundsvärt sparkapital! Mina 4 600 kr framstår verkligen som löjliga vid jämförelse. Hur länge har du sparat?

Miss Millionairess sa...

Oj, vad jag onskar att det var pund..eller kanske inte - hmmm. Nae allt ar i kronor. Jag raknar om det jag har i pund till en vaxlingskurs av 13:- till pundet, men det ar ju inte sa aktuellt langre utan jag far nog dra ner pa kursen till nasta manad om inte pundet blir starkare.

Maja - jag har sparat i cirka tva ar pa ett mer medvetet satt men jag hade lite pengar nar jag var yngre som min far hjalpte mig att investera. Det star for den storsta delen av mitt fondspar. Idag ar jag nojd att jag lyckades spara det hellre an att spendera det. Jag glomde tom bort att det fanns under ganska manga ar!

Sophie sa...

bra jobbat!

xx Sophie

Växla ner sa...

kanon