lördag 15 mars 2008

Hemmakväll

Filmen igår var hur dålig som helst - se inte Untraceable! Det var definitivt slöseri av £10 men syster var snäll och bjuttade på ett par drinkar så utöver det spenderade jag visst bara £5 - helt klart godkänt.

Ikväll blir det billigare nöje då en vän ska komma hit och se på This Life med mig. Hon ska dessutom ta med sig grejer och laga risotto - lyx att få middagen lagad åt sig! Allt jag varit och handlat är lite popcorn och en plastflaska vin att bjuda min stackars franska väninna på - får väl se vad hon tycker om det...

7 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
kikar in.

Thomas sa...

Tråkigt med bion! Filmen verkar inte gå i Sverige än iaf. Får väl komma ihåg vad du sade om den så man inte ser den själv :)

Du verkar få trevligare ikväll då! Ha en trevlig hemmakväll

Växla ner sa...

men miljonärskan då, vin på pantflaska, låter som när jag var i tonåren och huttade över lite av mammas vin på en saftflaska och smög iväg på diskot med

Poor me sa...

Känner mig lite skeptisk till vin på plastflaska men å andra sidan finns det en del tetraviner som smakar helt ok så varför inte. Annars kan man ju spä ut det med lite juice eller så och låtsas att det är bål... :)

Miss Millionairess sa...

Yes ekonomisanering, det kandes verkligen valdigt tonarigt kan jag garantera. Vinet slank ner anda och billigt som attan var det!

Rakel G sa...

Attans. Nu blev jag sugen på ett glas vin...

Finanspampen sa...

Kan ju rekommendera 3 bra filmer till dig istället

Things we lost in the fire - underbar drama film om en familjsöde och en nära vän.

August Rush - fantastiskt vacker film - se den

The man From Earth - 1½ timme lång monolog med lite sci-fi tema men defenitivt värt att se, fantastisk berättelse.

Lycka till :)