onsdag 12 mars 2008

Dagens i-landsproblem

Tja, det är inte så mycket som händer här för ögonblicket. 24 är jättebra fortfarande kan jag meddela och idag tackade jag nej till att gå på en drink med en vän till förmån for att gymma med min syster!

Inte har jag fått in några pengar heller men jag har förlikat mig med min situation och ska helt enkelt bara leva fattigt till nästa lön, värre har jag haft det. När jag först flyttade till London var jag för stolt för att låna pengar och det tog ett tag innan jag fick jobb. Då var jag inte rik minsann. En persika till lunch och bourbon creams till middag var så festligt som det blev. Nu är mitt läge inte alls likadant, utan jag tycker mest bara synd om mig själv för att jag inte kan gå ut och svira eller shoppa = dagens i-landsproblem.

5 kommentarer:

Växla ner sa...

bara hälsar på litta

tinajo sa...

Det är kul att shoppa men helt möjligt att låta bli, så du resonerar helt rätt. Snart är det ny månad och nya inkomster! :-)

Miss Millionairess sa...

Yay - ny manad! Ny lon!!!Underbart.

Finanspampen sa...

Önskar jag kunde säga detsamma! :(

Växla ner sa...

å så ville jag säga trevlig helg till dig oxå