söndag 4 maj 2008

Shoppingrunda och Studielån

Härligt att denna veckan är över och det är Public Holiday här imorgon också så jag behöver inte gå till jobbet. Det verkar som min kollega glömt bort mitt feladdresserade mejl så denna gången överlevde jag. Puh!

För övrigt gick jag på en riktig shoppingrunda igår och handlade kläder för £103. Min budget var på £100 och dessutom ska jag lämna tillbaka en klänning jag köpte så kommer till och med in under budget! Det var verkligen härligt att gå och köpa lite nya, fräscha grejer, de ligger här på min soffa nu så jag kan titta och klappa lite på dem när jag känner för det.

Det är lite sjukt hur bra shopping kan få mig att må, men så är det har jag kommit på, så tänker faktiskt unna mig det lite oftare...Jag vill ju inte alltid snåla! Däremot lade jag in en extra tusenlapp på min nästa CSN-betalning som får väga upp vad jag spenderade på kläder.

Nu ska jag sätta på mig min nya, jättefina lilla sommarklänning och gå till parken och läsa min spännande DI Frost bok - ha en härlig söndag!

2 kommentarer:

Poor me sa...

Trevligt med nya kläder! Själv ska jag festa till det med grönsakssoppa på burk. Mmmmmm. Eller inte.

Men vad stressad jag blir av att du betalar in mer än du behöver till CSN. Det gör aldrig jag... mest för att det inte skulle märkas ett dugg.

tompalm sa...

ja varför betalar du till CSN mer än vad som behövs, varför inte spara