lördag 17 maj 2008

Efter två timmar

på gymmet och två veckors detox är det nu dags för mig att sticka till affären och inhandla lite vin, ost och kex för ikväll är det filmkväll! Min stackars franska väninna ska ta med sig en flaska vin också säger hon, jag tror hon blev knäckt förra gången när jag bjöd på billigt vin i 2-liters plastflaska...Så billig tänker jag dock inte vara idag utan köpa något lite dyrare och förhoppningsvis även godare vin.

Efter idag är pengarna slut så det blir att leva på vad jag har i kylskåpet, frysen och skafferiet fram till fredag eller ev tvinga pojkvännen att gå och handla det nödvändigaste.

1 kommentar:

Finanspampen sa...

Kan du inte förmå henne att njuta av några fina öl istället då, eller är det en no-go även för dig? :)

Njut av kvällen iallafall!

www.finanspampen.blogspot.com