onsdag 2 april 2008

Synden straffar sig själv?

Idag skulle jag prova en ny teknik på jobbet men jag hade inte tid att ens fundera på det för jag hade så j-a mycket att göra! Dagen gick fort i alla fall, med jämna plågor och jag försöker igen imorn om jag hinner.

Sedan ska jag även bekänna en sak, det är lika bra att jag erkänner nu...Både igår och idag gick jag och köpte lunch och en kaffe på Starbucks = mycket dyrt (£10 sisådär) och inte särskilt hälsosamt. Ska tänka ut ett lämpligt straff - förslag accepteras gärna...

4 kommentarer:

Per Penning sa...

Jag mulade en påse bilar idag, och mitt straff blev 40 minuter på crosstrainern. :)

Miss Millionairess sa...

Haha, ja men bilar ser jag ju nastan som halsomat...

Far straffa mig sjalv med att ata nagot jag inte tycker om imorgon. Jag gillar ju gymmet sa det funkar inte sa bra som straff!

Anonym sa...

Mitt förslag är att ta med en matlåda fylld med god hemmalagad mat alternativt göra sig mackor med pannbiff och grönsaker. :-)

Anonym sa...

Straffet blir att glo på alla lek- och spelprogram på TV i ett helt år. Let's Dance, Så ska det låta, Melodifestivalen, På Spåret, dokusåpor och vad-det-nu-kan-vara.