torsdag 24 april 2008

Pengar och skor

Så omotiverad är jag, massa skit som händer på jobbet med folk som sparkas hit och dit igen och jag längtar mig mest bara bort någonstans. Därför tänker jag nu trycka ner mig på soffan med ett gott glas vin och se på hela serie 1 av Sex and the City.

Imorgon kommer lönen och jag ska på drinkar och middag med goda vänner så kommer både få leka lite med mina pengar och få prata av mig vilket troligtvis kommer göra att jag är på toppform lagom till lördag (utom ett eventuellt värkande huvud men så illa blir det nog inte).

Jag hoppas ni alla får en trevlig kväll - nu kallar SJP och hennes Manolo Blahnik's på mig.

1 kommentar:

tinajo sa...

Vad tråkigt att det är en sådan turbulens på jobbet. :-( Vin och Sex and the city är dock en bra tröst i eländet (jag är väl inte den enda som ser fram emot filmen..?). :-)

Ha en mysig kväll!