tisdag 8 april 2008

Månadssammanställning mars

Det är väl dags att bita i det sura äpplet nu då och slänga upp månadssammanställningen.

Sparkonto - 35,478:- (upp 1,732:- sedan februari)

Diverse Fonder -266,346:- (upp med 809:- sedan februari)

Studielån -316,477:-

Allt som allt ligger mina tillgångar minus mina skulder på -14,653 vilket känns godkänt mest för att det är en liten gnutta bättre än vad det var förra månaden - hela 2064 kronor bättre faktiskt.

Som tur väl är gick mina fonder inte ner mer under månaden utan steg istället med blygsamma 809 kronor. I höstas hade jag absolut inte varit nöjd med det men det kanns fullt överkomligt nu.

Jag stoppade in 600 kronor på studielånet bara för att jag hade det överblivet men det märks ju knappt av. Den främsta anledningen till att mitt sparande inte var högre denna månad var pga min Rom-resa då jag gjorde av med en hel del pengar (dock mindre än vad jag planerat för samt definitivt värt det!).

Nästa månad får det bli hårdare tag igen så jag kan börja komma upp på plus någon gång!


4 kommentarer:

Bryggarn' sa...

Åååh så nära du är att ligga på plus! Grattis! Måste kännas toppen!

Växla ner sa...

du är jätteduktig, grattis

Per Penning sa...

När du når nollan så belöna dig själv! Bra jobbat! :)

Dexter sa...

Skönt att kunna unna sig en semester men ändå kunna se att ekonomin förbättras =)