lördag 12 juli 2008

Månadssammanställning Juni

Usch då, som jag misstänkte var detta inte en bra månad alls!

Sparkonto - 32,694:- (upp med 5991:- sedan maj)
Diverse Fonder - 234,856:- (ner med 47,722:- sedan maj)
Studielån - 311,713:- (upp 744:- sedan maj)

En verkligt hemsk månad med andra ord!

Allt som allt ligger mina tillgångar minus mina skulder på -44,163:- ned med hela 47,385:- på en månad alltså...Den övervägande delen av nedgången beror givetvis på det stora fallet på börsen. Studielånsräntan har även påverkat det hela även om det är en minimal del av nedgången. Ett relativt ganska stort sparande har inte gjort så mycket för att muntra upp situationen men jag hoppas på en mycket bättre månad från och med nu (det sista som överger människan är ju som bekant hoppet)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det som händer dessa dagar i börsen är så otroligt tråkigt. Att förlora så mycket måste vara jobbigt! Det känns som det kommer gå ner ännu mer innan slutet av 2008.

Själv funderar jag att sälja av allt och lägga allt på hög räntesparkonto tills det har stabiliserats.