onsdag 16 juli 2008

Adsense schmadsense

While going through our records recently, we found that your AdSense account has posed a significant risk to our AdWords advertisers. Since keeping your account in our publisher network may financially damage our advertisers in the future, we have decided to disable your account. Please understand that we consider this a necessary step to protect the interests of both our advertisers and our other AdSense publishers. We realise the inconvenience that this may cause you and we thank you in advance for your understanding and cooperation.

Detta fick jag till min mejl idag. Lite chockad får jag erkänna att jag blev då jag inte har en aning om vad de tycker att jag har gjort för fel. Ar det någon ide att argumentera med dem när de inte ens ger en anledning? Dålig dag på jobbet kombinerat med detta gör att jag mest känner för att skicka ett mycket ilsket email till dem, men jag håller mig några dagar och ser vad jag kan luska ut.

4 kommentarer:

Thomas sa...

Stänger AdSense av alla? Frisk Ekonomi blev också avstängd. Dålig stil tycker jag.

Miss Millionairess sa...

Ja det ar visst inte bara mig det hant. Naja, sant ar livet!

Anonym sa...

Googla "the adsense trap" och läs. Det är AdSense i ett nötskal. Jag känner flera personer som varit med om samma sak, alltid just innan de skulle få sina pengar utbetalda.

Anonym sa...

Har hört talas om det här många gånger och varit nära två gånger (fått varningsbrev) själv.

Tycker dock alltid det visat sig att man har varit dum eller slarvig. Det gällde tex i mitt fall. Sen är domen alldeles, alldeles för hård från deras sida.