söndag 24 februari 2008

30 Days To Success vecka 3

Jag känner mig gammal när jag säger detta men visst bara flyger tiden iväg?!

Nu har jag gjort 30 Days to Success i tre hela veckor redan! Jag måste säga att det gått förvånansvärt lätt förutom då jag tog en två dagars paus pga magont. Jag har gjort en extra dag på gymmet varje vecka och de dagar jag inte gått på gym har jag antingen gått en riktig långpromenad i parken eller gått hem från jobbet. Att promenera i Regent's Park eller runt Primrose Hill är då inte något jobbigt utan bara skönt. Promenaderna hem från jobbet är dock inget roliga - rakt genom centrala London med allt vad det innebär av turister, avgaser och duvor.

Jag har i alla fall hållt mig till det och har beräknat att en extra dag på gymmet, längre workouter när jag är där och promenader 2-3 gånger i veckan inneburit ungefär 3,5 timmars extra motion i veckan. Det låter verkligen inte mycket tycker inte jag, men jag känner i benen idag att de är trötta och vågen visar ju på minus 3 kg så lite effekt har det allt haft. Däremot är jag fortfarande supertrött på morgonen, varje morgon, så extramotionen har inte haft någon effekt på det och jag har inte lyckats öka hastigheten på löpbandet med mycket alls ännu.

Allt som allt kan jag väl säga att det än så länge har varit en positiv upplevelse. Vi får se hur jag känner nu under den sista veckan.

Och med det är det dags för mig att dra mig till gymmet innan lunch!

1 kommentar:

Rakel G sa...

Wow! Superduktigt! Nu borde du väl få någon slags belöning?
Steve Pavlina är för övrigt min nye guru!