onsdag 13 februari 2008

Filofax can't beat the feeling

Oj, det har blivit en hel del svirande på sistone - jag har inte direkt varit överkoncentrerad på sparande även om jag inte slösat sönder mig heller eftersom jag blivit bjuden på det mesta.

Till helgen blir det lugna puckar i alla fall, jag har lånat 24 serie 3 av en bekant så tänker ägna hela helgen åt detta gratisnöje. Det ska bli härligt att bara sitta hemma och slappa.

För övrigt tänker jag inte ens slänga ett getöga på mina fonder förrän börsen stigit med minst 2,5% så det så!

4 kommentarer:

Växla ner sa...

va, ska du lugna ner dig
håhåjaja, hur länge då

tinajo sa...

Låter sunt tycker jag - man blir ju bara deppig när man ser hur det sjunker. Det blir så trevligt den dagen då man får se sina fonder stiga några veckor i sträck i stället! :-)

Thomas sa...

Du verkar driftig. Du kommer nog jobba med exakt vad du vill själv i framtiden. Bra att du inte kollar fonderna. Mitt fondresultat är inte så rolig läsning. De hade gått ned -13.9% för en månad sedan. Nu står det dock på -8.9% men vad gör det när man vill stå på + :). Trevlig kväll.

Anonym sa...

Vart kmr den där rubriken ifrån? Är det Percy Nilegård.