onsdag 13 augusti 2008

Mycket att göra

De senaste tre veckorna har jag varit upptagen med att fixa allt som behöver fixas inför en flytt. I början av september är min enkla biljett till Sverige bokad och innan dess måste jag ha hunnit packa ihop och avsluta ett helt liv här.

Det innebär ganska mycket jobb kan man lugnt säga!

Jag har i alla fall lyckats fixa två jobbintervjuer, den första redan dagen efter jag kommer hem, så det känns bra.

Ekonomibiten har fått stå åt sidan på sistone men det innebär inte att jag inte har lyckats spara något bara att jag inte hunnit tänka på det direkt.

Nu måste jag packa vidare här, ska försöka publicera månadsuppdateringen senare.

4 kommentarer:

Per Penning sa...

Lycka till med allt! :)

Anonym sa...

Kan informera dig om att Sverige är kallt, fuktigt och obehagligt för tillfället så det blir en smooth övergång.

Anonym sa...

hej. fantastiskt vad det ar manga som gor samma sak...! sitter i samma sits som du, fast jag tanker stanna i london.

huh vad mycket studielan du har! basta stallet att tjana pengar!

Miss Millionairess sa...

Per Penning - tackar!
Sofemeister - hm, ja ungefar som har da sa det later ju bra...
anonym - lycka till har i London da! Jag har varit har i valdigt manga ar och har inte haft en tanke pa att flytta hem forran det senaste aret sa vem vet, kanske hander det dig med sa smaningom ;-)

Usch - studielan ska vi inte tala om!